gaiaonline
blackwolf2327 wrote: has anyone ever herd of it. ive been on for almost a year. yeterday i got angrey and just deleated prackticaly all my freinds.do you have a gaia avi? Translation: Has anyone ever heard of it. I've been on for almost a year. Yesterday I got angry and just deleted practically all my friends. Do you have a gaia avi?
system_meltdown wrote: [quote]blackwolf2327 wrote: has anyone ever herd of it. ive been on for almost a year. yeterday i got angrey and just deleated prackticaly all my freinds.do you have a gaia avi? Translation: Has anyone ever heard of it. I've been on for almost a year. Yesterday I got angry and just deleted practically all my friends. Do you have a gaia avi?[/quote]i know ………my spelling sucks:(
system_meltdown wrote: Translation: Has anyone ever heard of it. I've been on for almost a year. Yesterday I got angry and just deleted practically all my friends. Do you have a gaia avi?
ah, that one had me boggled for abit their. Nope i've never heard of it, is it a site like myspace or something?
[edit] i'm moving this thread to a more suitable forum[/edit]